teisipäev, 9. juuni 2009

See elab ikka veel & on Soomes

Tere jälle, ustavad jüngrid!

Mul on selline tunne, et ma ei oska enam blogida. Mul ei ole mitte midagi tarka öelda, aga ma mötlesin, et kirjutaks lihtsalt midagi harjutamiseks (muide, ma pole saarlane, ma olen Soomes ja siin pole lainega o'd). Seega, oldagu hoiatatud, see on üks neist jöin-kohvi-ja-vaatasin-kuidas-koer-tagaaias-kakas-postitus.

Eelmisel neljapäeval saabus mulle külla Jansku Soomest. Me shoppasime ja kinosime ja söime end kommist oimetuks.

Kinos vaatasime "Inglid ja deemonid." Päris hea oli, kohutavalt eepiline ja täitsa huvitav. Nad tapsid mölemad mu lemmiktegelased ära, vastikud, ja taustalugu oli palju huvitavam, kui Tom Hanks mööda Vatikani ringi jooksmas. Aga muidu autoralli Vatikanis oli päris pönev.

Siis me tulime Soome - ma ei tea kui kauaks (kuigi see teadmine on tegelikult eluliselt tähtis), vaatame veel, millal koju saab ja kas üldse.

Startisime hommikul kell 8 kaubikuga, söitsime Tallinnasse, kus leidis aset järgnev vahejuhtum:

Jouni (Jansku isa): Hullut suomalaiset! *vehib kätega & jookseb poodi*
Mina: ...?
(umb. 20min)
Jouni: *naaseb kaubikutäie alkoholiga LITERALLY*

Meie kaubik OLIGI alkoholi täis. See oli veidi hirmus. Soome teed on muide TÄIS allaaetud loomakesi... söitsime ise ka ühe orava lapikuks. Löpetasime söidu kesköö paiku. Tagumik tuikas ja pea käis ringi! Aga nende maja on eepiline.

Te olete ilmselt köik Soomes käinud, aga igaks juhuks ütlen, et Soome on tehtud kivist ja sellele on peale visatud pikakarvaline, aga väga auklik roheline vaip ja täispuistatud peeglikilde. Is purty.

Soomlased ise on naljakad. Nad vist koguvad kilekotte. Pealegi ostsid nad vist terve Eesti alkoholist ja kommidest tühjaks ja laevas esiteks hädaldati, et hinnad on TOHUTUD (mida nad ka olid) ja siis osteti laev KA alkoholits ja kommidest tühjaks. Lagritsat armastavad nad ka.

Aga muidu on siin mönna. Suur Shoping on ka juba alanud!!! Plaanime niisama ringi lillutada ja siis Kuopios käime ära ja vaatame, mis saab.

Tervitustega,
Soome-Eesti Kommimaffia

1 kommentaar:

Teele ütles ...

Hurraa! :) Nii tore, et sa siia jälle midagi kribasid :)

Oli kord ammusel aal...