esmaspäev, 15. juuni 2009

Soome vol 2 - shoping, naljakad soomlased ja Guitar Hero

Ahoi taas!

Nii vahva, keegi luges mu eelmist postitust :D Aitäh, Teele!

Olen ikka veel Soomes. Vist jään siia elama. (no olgu, teisipäeval soidan Eestisse tagasi ja muide, see maksab MILJOOOOOOON).

Käisime Kuopios, seal shoppasime (vahi lolli!) ja käisime muuseumis. Neil oli mammut. See oli ilus. Suur ja karvane ja täistopitud, aga nii ilus. Pilte saab ehk Orkutis vahtida hiljem.

Muidu oleme me pidevalt toas istunud ja Simsi mänginud. Oeh. Aga vähemalt eile oli monna - me käisime rattaga soitmas ja solgutasime jalgu ja minu digikat mingis järves. Neid pilte saab KA
hiljem Orkutis vahtida.

Ja veel oli meil Miyazakifest! Ma olen nüüd näinud "Kiki´s Delivery Service" (päris ok oli, aga ei midagi erilist), ja muidugi "Totoro"! "Totoro" on liiga armas :) Eriti see kassibuss!

JA VEEL mängisime me "Guitar Hero" teist osa. Muidu Kiwa käis vahepeal ringi ja rääkis, et meil peaks see Korteris olema, ja mina vastasin "No ei tea." Nüüd ma siis tean. Järgmine kord, kui ta seda mainib, röögin ma "EEEEIIIIII!!!" See on... appi :D Ei noh, vahva mäng, aga kui sa ise mängid neid pille jne, siis see lihtsalt TAPAB su ära.

Aga nüüd me vaatame "Väikest maja preerias," kas mäletate seda? Mina hästi enam ei mäleta. Natuke küll. Hetkel on neil lapsekaotusvalu ja midagi veel, aga ma ei viitsi vaadata. Mömm. Kirjutada ka ei viitsi. Lähen istun lihtsalt Meebos.

Muide, ma pean vähem kui nädala pärast Seebuga Itaaliasse minema, ja ma ei tea sellest veel mitte midagi!!!!! AAAHHHH.

Kommentaare ei ole:

Oli kord ammusel aal...