reede, 12. oktoober 2007

Mõningaid tähelepanekuid, luuletusi ja elutarkust/lollust põle ollagi

1. Räiglaselt külmaks läheb, kuigi lubati nüüd soojemat - muidugi peale Lõikuspidu. Noh, igatahes kõik haned ja asjad uhavad Matsalust ja muudest mõnusatest puhkepaikadest üle - piltnikud ja vaatlejad mossitavad, klassiekskursioonid jäetakse ära - no mida sa vahid sest Matsalust, kui lindegi pole?!

2. Meie tänav on siiani kaevandatav - olen tööonudega juba tuttav, lehvitame-teretame-naeratame-"jõudu"tame vastamisi hommikul ja peale kooli. Ah et miks ma kooli hiljaks jään? Kopp on ees! Tegelikult nad jäävad seisma, kui ma mööda tahan minna, ja hiljaks ma ka ei jää. Küll aga mingi tüüp kimab edasi-tagasi oma pisikese traktoripojaga, kui ta ette ei vaata, läheb ümber ka.

3. Piibusuits on hea. Mingi onu sõitis mulle eile järsku mööda Taara puiesteed jalgrattal vastu, seljakott seljas, koer ees korvis, habe ees, kaptenimüts peas, piip suunurgas. Naeratas niimoodi, et ohohoh... Ja siis ma hingasin mööda teed ja nii hea oli.

4. Gümnaasiumi matemaatika on kole ja karvane loom.

5. Gümnaasiumis tehakse sulle esimeste nädalatega selgeks, et sa EI OSKA eesti keelt ja ei hakka seda kunagi oskamagi. Laadivaheldus?! Hullim!? Ropim?!

6. Lõikuspidu tuleb, jah, ta tuleb suure hooga ja mina lähen sinna emmega. Nüüd lähengi pakkima.

Seltsimehed seinalehed, ärge kaotage lootust! Ega pead! Ega muid kehaosi, eriti rippuvaid. Läheb teisi veel vaja.

Näiteks muusika kuulamiseks.

Lõi-kus-pi-du!

Kommentaare ei ole:

Oli kord ammusel aal...