kolmapäev, 3. oktoober 2007

Mitte midagi pole öelda.

Teate, mind vist solvati täna.

Üks tüdruk minu klassist küsis mult, mida ma parajasti kuulan. Vastasin talle, et Miyavit.
Tema: "Mis muusikat ta teeb?"
Mina: "Neo visualizm."
Tema: "Mis see on?"
Mina: "Ehh, see on mingi jaapani... pop-rock-julla...?"
Tema: "Aa, Tokio Hotel!"

TOKIO HOTEL!

Lisaks olen ma juba umbes kuu aega järjepidevalt palavikus, meie tänavat ehib nüüd mingi keeksima Suur Kanjon ja ma jään võib-olla oma haiguse tõttu mitmes aines suvetööle. Elu on lill.

--------

Meri! Kui meie
' vait jääme, raadio kinni keerame
' ja enam ajalehti ei krabista, nõudega ei kolista -
' meri!
' Sulgeme uksed, läheme magama, uinumegi -
läbi seinte otsekui veidi kaugemal, aga siiski -
' meri! Magame, ärkame, töötame, sekeldame,
ei pane tähelegi, aga
tema ikka,
' ikka,
' ikka,
asja ees, teist taga.
--------
Täpid ainult selleks, et ta ilusti kujus püsiks - miskipärast kardan, et ta ei tee seda...
Mul ei ole mitte midagi öelda.

3 kommentaari:

Kadri ütles ...

Aga ta püsis!
Ja ma tunnen end süüdi selles, et sa nii urrima kaua haige oled.

jumalAnni-tähevalgus ütles ...

Kui sa ka ennast aidata ei saa, siis vähemalt teisi. Näiteks burmalasi...

http://www.avaaz.org/en/stand_with_burma/tf.php?cl_tf_sign=1

Anni

Ashkeroth ütles ...

...Anni?! Sina?! :D

Aga Seebu - MISMOODI sina end süüdi tunned, mina aru ei saa...

Oli kord ammusel aal...