teisipäev, 18. märts 2008

Ae-ae! Talveuinak on läbi!

See suur, et pole tarvis suure häälega mind maapõhja kiruma hakata, sest ma nii umbes sada aastat postitanud pole. Ma juba tean! Ja ma ei kahetse, sest mul polnud vahepeal midagi rääkida. Kole oli.

Nüüd igatahes on päriskole möödas, ehk ma siis püüan midagi teha. Um. Ma ei ole vahepeal midagi tähtsat teinud - nojah, sain üleriigilisel emakeeleolümpiaadil neljanda koha (õõ-õõ, ja mingi raamatu, mida ükski normaalne inimene pole võimeline lugema), ja siis veel... ee... Täna käisin šoppamas. Khm. Fascinating life, eh?

Üldiselt ma pole veel joone peale saanud ja seega ei ole siin mingit suurt ja luulelist möga, aga no natuke ikka midagi.

--------

Raske on vabadust kanda,
sest vabadus tähendab
maalide mõtlemist,
laulude loomist
ja viiside viimistluspiinu.
Vabadus tähendab võimete sõltumatust,
teadmist oma peaga,
tundmist oma südamega
ja astumist oma jalgadel.
Vabadus tähendab õigust kahelda ja valida veetlevaim veene.
Vabadus on rahutus viljade pärast, mis ei saanud valmida,
ja südamevalu kergeima võimaluse pärast, mis ikka jäi peale.
Vabadus on otsimine.
Vabadus on eksimine.
Vabadus on kaotamine, jälleleidmine ja lakkamatu küllastamatus,
Ühevõrra tuttav on talle maitsmise ja keeldumise keel.
Vabaduse jaoks sündinu ei kadesta vange,
kuigi neil on kergem.
Ka vangina on ta vaba.

A.Alliksaar

--------

Ahjaa, homme pannakse mulle mingi hirmus masin külge, mis tungib brutaalselt mu eraellu ja jäädvustab kõik, mida mu süda päeva jooksul teeb. Nagu sellest veel vähe on, et sind mitu korda järjest selili laua peale lükatakse ja igasuguste instrumentidega torgitakse! Ja lastakse ultraheli, mida sa ei tohiks kuulda, aga kuuled (oikuivastik) ja lisaks veel tunned (oikuivastikjavalus), ja kästakse punsitada - mida see üldse tähendab?! Thank you, sweet merciful vahelöök!

Aa aga ma enam ei virise. Ma käisin täna šoppamas. Ma ostsin miljon kinga (ei päriselt ka, ma ei tea isegi mitu neid on) ja siis veel midagi.

Hoho. Olgu, ma lõpetan - mul ei ole täna midagi tarka kirjutada. Ma kirjutan siis, kui on midagi öelda ja mnjmn.

Muide, ma pean suveks rikkaks saama. Minu rikastumisplaan näeb ette lihtsalt siin istumist ja ootamist, kuni keegi mulle raha annab.

Mulle meeldib see plaan.

Kui kellegil on paremat, lastagu tulla!

Hei-hopsti, valleraa!

P.S. Tegelikult ma just leidsin ühe mõtte. Iga aasta on tulnud KEVAD. Ja juba enne on tükk aega rinnus kiskunud ja tahaks laulda ja tantsida ja naerda ja varblased röögivad ja ohohoo! Aga see aasta ei ole. Ma imestasin pikalt, et miks - ja siis mõtlesin välja, et talve ju ei olnudki. Olgu, paar päeva aastavahetuse kandis oli - aga see oli ka kõik...




No umbes niimoodi on. Et nagu oleks, aga tegelikult eriti ei ole. Või vastupidi. Böö.

Ah ei, ärge üldse vaadake, nõme laul ja nõme video, hirmus onu, ma tean küll... lihtsalt huvitav, kuidas keegi oskab täpselt õigel ajal täpselt õigeid laule välja lasta.

Et kui me R.O.T.-iga hakkasime asjatama ja nagu oli ja nagu ei olnud ka, ja me ei saanudki aru, mida me teeme, mida meil on ja mida ei ole ja miks niimoodi on?!?!?!, siis sai ta maha lauluga "Kavki Boiz", ja me teadsime, mis toimub. Aga siis, kui me veel päris alustasime, tuli "Miyavizm", ja me hakkasime midagi looma. Ja noh. Nii see läheb. Vist.

Gentlemen, I wash my hands of this madness.

Head ööd või mida iganes teil seal ka parajasti ei ole.

Kommentaare ei ole:

Oli kord ammusel aal...